אש בבניין מגורים בבני ברק: אם ובנה נפצעו באורח קשה

שמם של הפצועים לתפילה: אהרן אריה בן וועלקא, ואימו וועלקא בת הינדא עופרא.
בנצי לייזרוביץ 3 Comment on אש בבניין מגורים בבני ברק: אם ובנה נפצעו באורח קשה

דרמה הלילה בעיר בני ברק • שריפה שפרצה בבניין מגורים ברחוב פרדו בעיר הזעיקה כוחות כיבוי והצלה רבים שחילצו אזרחים רבים • מתוכם: עשרה פצועים, ביניהם אישה בת 35 ובנה הפעוט שנפצעו באורח קשה

צילום: איחוד הצלה
שמם של הפצועים לתפילה: אהרן אריה בן וועלקא, ואימו וועלקא בת הינדא עופרא.
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דרמה הלילה בעיר בני ברק. שריפה שפרצה בבניין מגורים ברחוב פרדו בעיר הזעיקה כוחות כיבוי והצלה רבים שחילצו אזרחים רבים מתוכם עשרה שנפצעו ברמות פציעה שונות, ביניהם אישה בת 35 ובנה הפעוט שנפצעו באורח קשה.

ממד"א נמסר כי "חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים סה"כ 6 נפגעים משאיפת עשן, בהם: 2 במצב קשה מורדמים ומונשמים, תינוק כבן שנה ואשה כבת 35, ו – 4 נפגעים במצב קל. 3 פונו לתל השומר, 3 לבית החולים מעייני הישועה".

פאראמדיק מד"א דודו סויסה שניהל את פעילות מד"א במקום סיפר לאחר מכן כי "הגענו למקום עם כוחות גדולים של ניידות טיפול נמרץ אמבולנסים ואופנועי מד"א , הבניין היה עפוף עשן סמיך כשדיירי הבניין לכודים בדירות, נערכנו לקליטת נפגעים כשכוחות הכיבוי מחלצים את הדיירים, תחילה חולץ תינוק כבן שנה מעורפל הכרה לאחר ששאף עשן רב, על פניו ניכרו סימני פייח, כעבור דקות בודדות חולצה אמו של התינוק אשה כבת 35 מעורפלת הכרה לאחר שאיפת עשן , הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם מוגדר קשה ויציב, ובהמשך טיפלנו ופינינו גבר נוסף כבן 50, נערה כבת 15, אשה בהריון ונער כבן 15 שחולצו לאחר ששאפו עשן כשהם במצב קל" .

שריפה בני ברק

משה סגל מתנדב איחוד הצלה שהגיע ראשון למקום סיפר כי "כשהגעתי לזירה נתקלתי בלהבות בכניסה לבניין ועשן סמיך שעולה לתוך הדירות בבניין. מאחת הדירות חולצו אב ואם ותינוק. כמו כן הענקנו בזירה סיוע רפואי למספר נפגעים במצב קל שחולצו ע"י צוותי כיבוי לאחר ששאפו עשן. כוחות גדולים של משטרה, כיבוי והצלה פעלו בזירה".

יהודה הילדסהיים מתנדב באיחוד הצלה שפיקד על האירוע סיכם כי "נמסר לנו בשעה 23:14 על שריפה בבניין עם חשש ללכודים. הגענו למקום מספר רב של מתנדבים שגרים בסמיכות למקום ומתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה. השריפה פרצה במחסן בקומה הראשונה בו אוחסן סכך של חג הסוכות מה שאף גרם לעשן סמיך שעלה לדירות נוספות בבניין ובעקבות כך הדיירים שאפו עשן ונזקקו לקבלת טיפול רפואי. כוחות כיבוי פעלו במקום לחילוץ הלכודים שטופלו בזירה וחלקם פונו באמבולנסים לבתי החולים מעייני הישועה ותל השומר".

הבוקר הודיעה המשטרה כי "חוקר שריפות מטעם מערך הכבאות שלל כי הגורם לשריפה הינו כשל חשמלי. קיים חשד כי הגורם לשריפה הוא הגורם האנושי. הממצאים הועברו למשטרה להמשך חקירה".

שמם של הפצועים לתפילה: אהרן אריה בן וועלקא, ואימו  וועלקא בת הינדא עופרא.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    כמו מטומטים כולם עומדים ומסתכלים….

    1. במקרה עצוב זה רק כבאים מנוסים יכלו להועיל עמדו מאות תושבים וזעקו בתפילה וב"ה שלא היו אבידות בנפש
      לו היית שם בוודאי שהיית מועיל